SHANELLE.BLO.GG

PHOTOWALL

Canvastavlor, Detaljer, Foto, Höst, Inredning, Photowall, Samarbete, Tavlor Permalink0
[I samarbete med Photowall]
Just nu är jag i en period där jag känner att jag vill att min inredning ska kännas personlig, att det som finns hos mig är något som jag kan stå för, något som antingen är praktiskt och kommer till användning eller att det har ett personligt värde samt ökar känslan av att jag trivs.
Lite då och då möblerar jag om eller flyttar en sak från ett ställe till ett annat, byter gardiner eller fixar eller byter ut småsaker för att det ska se så bra ut som möjligt som krukor eller gardiner.
Nyligt öppnades mina ögon för Photowall, som är en sida där man kan beställa fototapeter och canvastavlor utifrån ett brett sortiment, eller så kan man göra som jag och beställa utifrån ett eget motiv. Bilden jag valde är från i somras då jag krälade runt i mammas blomrabatt bakom huset för att få till en bra bild på hennes pioner. De som känner mig vet att jag älskar pioner, och det kändes riktigt roligt att få möjligheten att få hem någonting personligt!
Hur som helst, i och med att vi nu går in i oktober månad har jag äran att presentera ett samarbete med just Photowall.se som innebär att ni som läsare får 20% på alla canvastavlor i deras sortiment om ni anger koden shanelleholmqvistkampanj2017 i kassan. Koden gäller i en månad så passa på! Perfekt när det känns som att hemmet är i behov av nya motiv på väggarna :)
Till top